onsdag den 24. november 2010

Julestemning en måned før jul

I dag er der en måned til jul og alligevel falder julesneen hvid her i Vesterborg. Jeg har kørt bilen ned til landevejen i håb om at jeg kan komme ud i morgen tidlig selvom de ikke rydder sne. Det fyger, så hvis jeg bliver holdende nede ved huset, kan vores markvej være føget til.

Sådan så der ud, da jeg kom hjem og havelågen var næsten ikke til at åbne for sne, der var frosset fast på palen.

Mit oliventræ fyldt med sne. Jeg er spændt på om det overlever til Jens kommer hjem og kan flytte det indendørs.

Hundene syntes sneen var fantastisk dejlig og jeg tænkte at jeg kunne tage et billede til julekortet, men det var for mørkt og der kom hele tiden sne på linsen. Men hyggeligt er det, når man ikke skal ud at køre, så vi gik rundt ude langs marken, altså jeg gjorde, hundene spurtede rundt på marken og Monique var på vej over til naboen, men heldigvis tog jeg hende på fersk gerning, så hun måtte blive hjemme :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar