torsdag den 21. januar 2010

Træne fremad til kegle inden solen går ned

I dag skinnede solen da jeg kom hjem så vi gik en hurtig tur på marken og trænede så rally øvelser på vores markvej, hvor der var ryddet for sne og solen skinnede - omme på min træningsplads ligger der meget sne og der er skygge om eftermiddagen på denne årstid.


Jaffa prøvede fremadsendelse til keglen for første gang og det tog ikke ret lang tid før han havde forstået øvelsen. Han er næsten altid hurtig til at lære, men vil jo desværre ikke lave noget når han kommer ud fremmede steder, men selvfølgelig skal han have lov at træne alligevel, når han nu synes det er rigtig sjovt herhjemme.

Nicole er ved at forstå at man skal STÅ ved keglen og blive der. Jeg havde rester af rå culotte steg med hjem fra mit arbejde, så det var nemt at motivere :-).
Det kniber endnu lidt med at få de andre til at forstå øvelsen. Enten dutter de til keglen, vælter den med poten, apporterer den eller de lægger sig ned. Men det kommer vel, hvis min tålmodighed kan klare det.


Solen går hurtig ned om eftermiddagen, når man er kommet hjem ,og det blev rigtig koldt.


De 3 billeder er taget med ca. 1 minut imellem, så det går meget hurtigt fra solen skinner til den er væk. Det var dejligt at komme ud at træne, det bliver ikke til så meget i øjeblikket.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar