søndag den 10. marts 2013

Agilitykursus med Jannie

Lørdag var Nougat og Duchesse på agilitykursus med Jannie Hedegaard Nielsen i Ringsted. Det gik super godt. Temaet var skifte bagved hunden, som mange glemmer at træne. Det er nok mest os gamle tosser der stadig bruger det, men hunden skal jo stadig lære det :-). Og vi skulle bruge det hver gang vi skiftede retning uanset om det var det mest optimale, så det var ikke helt nemt.

Jeg var spændt på om jeg ville være bange for at falde, for det var netop der jeg faldt og brækkede skulderen, men lige så snart jeg løb glemte jeg alt om det og koncentrere mig om banen og hunden. Skønt !!!

Selvom jeg endnu ikke kan lave alle bevægelser med venstre arm, så håber jeg det lykke - det skulle tage op til 3 måneder, så jeg har da stadig ca. 1 måned at træne i. Det er hårdt og gør stadig lidt ondt, men jeg tror på at det lykkes.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar