søndag den 17. februar 2013

3 tøser på agilitykursus

I går var Nougat på kursus hos Natasha efter en lang pause fordi jeg brækkede skulderen til julehygge-agility den 30. december. Hun har fået meget mere fart på og en rigtig god fremdrift og hun nød at komme ud og arbejde igen.
Fredag aften fik jeg en SMS om at der var et afbud, så Duchesse var også heldig at komme med på det øvede hold bagefter. Hun var rigtig god og er heldigvis blevet bedre til ikke at løbe ud til de andre hunde, og koncentrere sig på agilitybanen. Og hun bed mig kun en enkelt gang i buksebenet fordi hun var ved at være træt og ikke rigtig forstod hvad hun skulle.

Jeg glæder mig til konkurrence sæsonen starter, vi skulle have være til VAS i dag, men jeg meldte afbud, da jeg ikke syntes jeg var helt klar efter mit styrt.

Cheri var så heldig at blive lånt ud til Mette fordi hendes egen hund Riko var skadet og hun hyggede sig sammen men både Mette og Rasmus. Det var et kursus i Ringsted hos Jannie, som har Cheris bror. Det gik rigtig fint selvom det var første gang de prøvede at løbe sammen og Cheri gav den gas, så Mette måtte oppe sig. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar