fredag den 12. marts 2010

Tegninger af Marquis og Cheri


Så har jeg fået de sidste 2 tegninger Majbritt Pavlak - Tegnebutikken har tegnet og som sædvanlig er de meget smukke. Når Duchesse bliver lidt ældre skal hun også tegnes.

Tegningen af Marquis betyder selvfølgelig ekstra meget for mig og har da også fået en "æresplads" på væggen.

Duchesse har været med hvalpeholdet i svømmehallen og jeg havde fået en af de andre kursister til at tage en masse billeder - troede jeg. Desværre har hun ikke trykket hårdt nok på udløserknappen, så da jeg kom hjem og skulle se alle billederne, var der ingen ØV. Vores træner har taget et par stykker, men kan ikke finde sit kabel til kameraet. Håber dog hun finder det, så jeg kan få dem.

1 kommentar:

  1. super flotte tegninger.
    Ja, det der med teknik kan godt være svært. Du må afsted igen

    SvarSlet